News Ticker

Dungeon Detective 2

A második részben (mi más, mint) bombatámadás éri újabb megbízónk búvóhelyét, akinek személyében pedig egy ördögöt tisztelhetünk. Persze, nem olyan ördög, mint a többi, nagyon jól leinformálható, békés együttélésre berendezkedett, korrekt szerződéseket kötő ördögről van szó. Ez a rész már komolyabb és összetettebb játékmechanizmust használ, látjuk főhősünk képét, tárgyait, pénzhasználati rendszer van a játékba építve, ami annyira nem nagy teljesítmény, szerintem, tekintve, hogy ezt néhány változó és feltétel megoldja, és amúgy is némi anomáliát véltem benne felfedezni. Van viszont nappal/éjszaka rendszer is, ez viszont különösen hangulatossá teszi a játékot. Viszonylag nagy a terület, amit bejárhatunk, és sokan vannak a bombatámadás lehetséges gyanúsítottjai is. Kiemelt szerepe van a megoldás szempontjából a House of Chess-nek, azaz a Sakk Házának, ugyanis a város polgárai különös szokásnak hódolnak: éjszaka sakkozni járnak a Sakk Házának hölgyeivel. Nem kell különösebben dörzsöltnek lennünk, hogy kitaláljuk, hogy ez a játékban egy eufemizmus a kupleráj meghatározására. A házban ténylegesen és folyamatosan sakkoznak, ez szerintem viccesebb helyzeteket eredményez, mintha echte kuplerájról lenne szó. De, persze, a Sakk Házán kívül is van élet, ténylegesen végig kell egy párszor korzóznunk a városban fellelhető utcákat és sikátorokat, a város alatt húzódó csatornarendszerről már nem is beszélve.

https://ifarchive.info/if-archive/games/competition2019/Dungeon%20Detective%202%20Devils%20and%20Details/DD2DD/Dungeon%20Detective%202%20-%20Devils%20and%20Details.html

In the second part (we are nothing but) a bomb attack hits the hideout of our new client, in whose person we can honor a devil. Of course, he is not as devil as the other, well-informed, peaceful coexistence devils who make fair contracts. This part already uses a more serious and complex game mechanism, we see the image and objects of our protagonist, there is a money management system built into the game, which is not so much performance, I think, given that some variables and conditions solve it, and I thought I discovered some anomalies. There is also a day / night system, which makes the game especially cozy. The area we can walk into is relatively large and there are many potential suspects in the bombing. The House of Chess has a key role to play in the solution, as the citizens of the city have a special custom: they play chess with the ladies of the House of Chess at night. We don’t have to be particularly rubbed to figure out that this is a euphemism in the game to define the bubble. They actually and continuously play chess in the house, which I think results in funnier situations than if it were an echte bubble. But, of course, there is life outside the House of Chess as well, we actually have to wander the streets and alleys in the city a few times, not to mention the canal system beneath the city.

https://ifarchive.info/if-archive/games/competition2019/Dungeon%20Detective%202%20Devils%20and%20Details/DD2DD/Dungeon%20Detective%202%20-%20Devils%20and%20Details.html

Papp Róbert
Author

Róbert Papp

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük