News Ticker

Project Arcmör

Alapból nekem egy kicsit gyanús az olyan kaland, amit nem lehet túlélni. De a Project Arcmör vállaltan anti-survival játék, itt felmerül a kérdés, az ember hogyan nem éli túl, az elején, a közepén vagy a végén, amiből 3 van? Űrtelepest alakítunk, illetve űrtelepeseket, akiknek egy elhagyatott űrhajót kellene újra működésre bírniuk. A telepesek egymás után jönnek, ha az egyik meghal, jön helyébe másik, a számuk valahol négyezer-valahányszáz körül mozog, szóval biztos elegen vannak egy-egy játékra… Az előző űrtelepes által elért eredményeket nem törli a program, a térképen felderített helyek is megmaradnak, a tárgyak is ugyanott találhatóak, ahol az előző próbálkozó elhagyta őket. Szörnyek lesnek ránk a játék során, szörnyű mutánsok, akik ellen különböző tárgyak vethetők be, néhány telepesünket megéri feláldozni például úgy, hogy van nálunk valami sugárzó trutyi, ha megöl minket, belőle is csak véres massza marad (a leírás szerint). Van fegyver, ami távol tartja, van, ami kijelzi, merről közelít az ellenség. Egyszerre sajnos csak egy tárgy lehet nálunk (és egy rajtunk), de igyekezzünk megtalálni a módját, hogy elérjük a befejezéseket. Van néhány kinyitható ajtó, valami antigravitációs valami, ami kell a végigjátszáshoz, amúgy a legtöbb tárgy szörnyek ellen való, illetve van valami kapitányi cucc, amivel manipulálhatunk. Hát, röviden ennyi a Project Arcmör, meg hangulatos grafika, meg van egy térkép a jobb oldalon.

https://www.springthing.net/2021/play.html#ProjectArcmor

Papp Róbert
Author

Róbert Papp

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük